راهنمای خرید یخچال نوشیدنی

راهنمای خرید یخچال نوشیدنی

برای راه اندازی یک فروشگاه یا سوپرمارکت اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند این است که تجهیزات فروشگاه را از کجا تهیه کنیم؟ یا یک سوپر مارکت به چه تجهیزاتی احتیاج دارد؟

داستن اطلاعات در مورد اینکه با توجه به نیاز هایتان چه وسایلی را باید تهیه کنید بسیار مهم است و می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. ما نیز تصمیم گرفتیم در این مطلب در مورد خرید یخچال نوشیدنی اطلاعات کاربردی در اختیارتان قرار دهیم تا در صورت نیاز استفاده کنید. با ما همراه باشید و برای خرید یخچال فروشگاهی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

راهنمای خرید یخچال نوشیدنی

یخچال‌های نوشیدنی، یکی از انواع‌های مهم یخچال‌های فروشگاهی هستند که به عنوان ابزاری مهم در صنعت خدمات غذایی استفاده می شوند.

این دستگاه‌ها به لحاظ کاربرد و مصرف انرژی بیشترین کارایی را ارائه می‌دهند و به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات موجود در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف،به کار گرفته می شوند.

به دلیل تنوع  در طرح‌ها، ابعاد و مدل‌های مختلف یخچال‌های نوشیدنی انتخابی مناسب برای هر نوع فضا هستند. این دستگاه‌ها با ظرفیت‌های بالا برای نگهداری مواد مختلف، قادر به حفظ نوشیدنی‌ها به مدت طولانی هستند. هنگام خرید یخچال نوشیدنی، به نکاتی مانند ظرفیت نگهداری، دمای مناسب، مصرف انرژی کم و کارایی بالا توجه داشته باشید.

نکات مهم در خرید یخچال نوشیدنی

در انتخاب و بررسی قیمت یخچال نوشیدنی، عوامل متعددی وجود دارند که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه شما را با این نکات بیشتری آشنا می کنیم تا هنگام خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید:

  • گنجایش و ظرفیت: گنجایش یخچال نوشابه باید با نیازهای شما هماهنگ باشد. در صورتی که می خواهید نوشابه های زیادی را نگه دارید، بهتر است یخچال با ظرفیت بالا را انتخاب کنید.
  • نوع یخچال: یخچال‌های نوشیدنی به دو دسته ایستاده و خوابیده  تقسیم می‌شوند. یخچال ایستاده به دلیل ظرفیت بیشتر، فضای بیشتری را اشغال می‌کند، در حالی که یخچال‌های خوابیده فضای کمتری را اشغال می‌کنند و گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای کوچک محسوب می‌شوند.
  • درجه حرارت: توصیه می‌شود بازه دمایی یخچال نوشیدنی بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد تنظیم شود تا نوشیدنی‌ها در حالت خنک و تازه نگهداری شوند.
  • موارد دیگر: مواردی مانند مصرف انرژی، قیمت و گارانتی نیز باید مورد توجه قرار گیرند تا بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید یخچال نوشیدنی

ویژگی‌های یخچال نوشیدنی

  • انعطاف‌پذیری در ابعاد و طراحی: ویژگی بی‌نظیر یخچال نوشیدنی جدید مجموعه برزین دژ، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا یخچال مطابق با اندازه، رنگ و نمای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این یخچال‌ها با ابعاد مختلفی از 60، 100، 150، 200 و 250 سانتی‌متر تولید می‌شوند. برای استفاده به‌عنوان یخچال نوشیدنی،                اکثراً ابعاد 60، 100 و 150 سانتی‌متری آنها انتخاب می‌شود.

  • استفاده به‌عنوان یخچال تبلیغاتی: یخچال های نوشیدنی نسل جدید، گزینه‌ای بسیار مناسب برای فعالیت‌های تبلیغاتی است، زیرا شرکت‌های تولیدکننده نوشیدنی می‌توانند از سطوح نمای بالا، پایین و پانل‌های جانبی این یخچال به‌عنوان فضاهای تبلیغاتی بهره‌مند شوند.
  • مصرف انرژی: با وجود بازدهی و عملکرد بالای یخچال ها، این نوع یخچال فروشگاهی دارای مصرف انرژی پایینی است. مصرف انرژی یخچال نوشیدنی نسل جدید برزین دژ، با توجه به متراژ آن، متغیر است.
  • کاور شب: در طراحی یخچال نوشیدنی، از کاور شب نیز برای ساعات تعطیلی فروشگاه و زمان‌هایی که یخچال در حال استفاده نیست، استفاده می شود. این کاور برای جلوگیری از عملکرد و مصرف انرژی یخچال در شب بسیار مناسب است. کاور شب در یخچال‌های پرده هوا، به صورت دستی و برقی تولید می‌شود، که نوع برقی آن، بر اساس سفارش‌های مشتریان طراحی می‌شود.

انواع یخچال نوشیدنی

یخچال نوشیدنی ایستاده تک درب: یخچال ایستاده تک درب یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین نوع یخچال‌های نوشیدنی است. این یخچال‌ها، که معمولاً برای مغازه‌ها و رستوران‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای ظرفیت‌های نگهداری کمتری نسبت به دیگر انواع یخچال‌های نوشیدنی هستند.

مدل‌های مختلفی از این یخچال‌ها وجود دارد که ابعاد، سایز و تعداد طبقات آن‌ها متفاوت است. این تنوع در مدل‌ها به مشتریان امکان می‌دهد که براساس نیازهای خود، انتخاب بهتری داشته باشند و از این یخچال‌ها بهره‌مند شوند.

یخچال نوشیدنی ایستاده دو درب: یخچال نوشیدنی ایستاده دو درب نوع دیگری از یخچال‌های ایستاده نوشیدنی است که در مقایسه با نوع قبلی، ابعاد بزرگتری دارد و بیشترین حجم را برای نگهداری نوشیدنی‌ها فراهم می‌کند. این نوع یخچال‌ها عموماً در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یخچال‌های نوشابه ایستاده دو درب، مانند نوع قبلی، دارای انواع مختلفی از سایز، ابعاد و طبقات هستند که مشتریان می‌توانند بر اساس نیازهای خود، مدل مناسبی را انتخاب کنند.

انواع یخچال نوشیدنی

مصرف یخچال های نوشیدنی

مصرف انرژی یخچال‌های نوشیدنی عموماً در رده Aقرار دارد و بسیار کم مصرف هستند. آمپر مصرفی این یخچال‌ها به طور متوسط حدود 8 آمپر و ولتاژ آنها 380 ولت است.

مصرف برق یخچال نوشابه به برند، اندازه و کیفیت آن بستگی دارد. یخچال‌های نوشیدنی کوچک‌تر معمولاً مصرف کمتری دارند. بر اساس آمارها، میانگین مصرف برق یک یخچال نوشیدنی حدود 100 تا 800 وات در ساعت است.

با این حساب، اگر یک خانه یا محل کار یخچال داشته باشد و مدت زمان استفاده معمولی را در نظر بگیریم، مصرف برق متوسط‌  در حدود 250 تا 600 کیلووات‌ ساعت در ماه خواهد بود.

بنابراین، هنگام خرید یخچال نوشیدنی، به مصرف انرژی آن توجه کنید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. همچنین عوامل گفته شده بر قیمت یخچال نوشیدنی نیز تاثیر می گذارند که باید به این عامل نیز توجه کرد.

مصرف یخچال های نوشیدنی

سخن پایانی

در مقاله بالا در مورد خرید یخچال نوشیدنی اطلاعات مفید کاربردی در اختیارتان قرار دادیم. همچنین در مورد مصرف یخچال ها، انواع آنها، ویژگی ها و نکات مهم در مورد یخچال نوشیدنی توضیح دادیم. مجموعه برزین دژ  تولید کننده تجهیزات فروشگاهی با داشتن سال ها سابقه و فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شماست.

اگر برای خرید هرگونه یخچال و فریزر فروشگاهی نیاز به راهنمایی دارید می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 0912566153109125121842 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب